Enter Dance to express, not to impress: korte update

vrijdag 5 oktober 2012

korte update

hooooi!!

Gisteren weer even 3 uurtjes gedanst. God, wat heb ik dat gemist zeg! We hebben op les een supermooie moderne choreo en we zijn net begon met een jazzdans. De pogingen om leniger te worden helpen echt heel goed, nee ik kan de split nog niet maar het komt zeker in de buurt!! Ik heb ergens heel erg spijt dat ik die 2 jaar niet gedanst heb, zeker nu dat ik een folder kreeg van de Dance Academy Tilburg. Als ik gewoon was blijven dansen had ik misschien nog wel kans gehad om door de auditie heen te komen, maar gisteren bleek wel weer dat ik écht heel erg achteruit ben gegaan de afgelopen jaartjes. Maarja, achteraf is het natuurlijk makkelijker praten.

Ook heb ik jullie beloofd een foto van mijn galajurk te plaatsen, geloof me, die komt eraan, maar op dit moment ben ik erg druk met school :(, ook de MixedChicks review komt er zo snel mogelijk aan, ik denk dat ik het in de vorm van een filmpje doe, maar ik moet nog even kijken.

Sorry voor de korte stukjes, maar het is allemaal zeer hectisch op school op het moment, dus ik doe mijn best!

xoxoxo Neomi



1 opmerking:

  1. Wat leuk! Zelf heb ik ook altijd gedanst, alleen de afgelopen 2 jaar ben ik gestopt :(

    BeantwoordenVerwijderen