Enter Dance to express, not to impress: Mixed Chicks

maandag 1 oktober 2012

Mixed Chicks

Hallooo!

Ik wilde nog even snel deze post erop zetten. Behalve dansen en koken ben namelijk ik érg gefixeerd op mijn haar. Mijn moeder is Nederlandse en mijn vader is een Antilliaan. Ik ben dus een soort mixje. Meestal levert dit kindjes op met kroeshaar. Mijn ouders hebben het anders gepland en hebben mij aan de ene helft van mijn hoofd kleine Antiliaanse krulletjes gegeven, en aan de andere kant van mijn hoofd grote, europese krullen -___-". Ik permanent dus één kant van mijn haar om toch nog een beetje fatsoenlijk mijn haar te kunnen doen. Nu heb ik sinds kort gehoord over een nieuw product; Mixed Chicks. Het schijnt een geweldige lijn te zijn voor meiden van gemengde afkomst. 

Mijn moeder en ik zijn al heel mijn leven op zoek naar dit "wondermiddel" en ik heb besloten dat ik het ga proberen. Dus, hoppa, mijn moeder besteld een aantal delen van de lijn. Nee, het is niet in de winkel verkrijgbaar en moet dus speciaal via internet worden besteld. Ik ga het dus testen, en ga jullie de uitkomst laten weten!


En nog even een fotootje van mijn gepermanente haartjes::

Dat was het voor nu!

xoxox Neomi



2 opmerkingen:

  1. Je haar ziet er mooi uit!

    http://lifeofroshelle.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha dankje!! Ikzelf vind het nogal vervelend & veel werk maarja,ik heb het ervoor over ;).

      Verwijderen